Uruchamianie nowych marek

Uruchamianie nowych marek

Stworzenie rozpoznawalnej marki to ogromny sukces. Produkty posiadające znane logo nie tylko sprzedają się lepiej, ale też za wyższą cenę, co przekłada się na zyski. W jaki sposób zdobyć rozpoznawalność i zaufanie szerokiej rzeszy klientów? Z naszą pomocą będzie to łatwiejsze, niż myślisz!

Grafika 6
Uruchamiając nową markę, należy zadbać o jej reklamę. W tym celu opracowujemy i projektujemy:
Logo. Jest to rozpoznawalny znak Twojej firmy. Musi być proste, ale wyjątkowe, by od razu kojarzyło się właśnie z Twoją marką.
Wizytówki. Trudno zapamiętać czyjeś dane kontaktowe, szczególnie gdy potrzebne są po wielu dniach. Wizytówka to doskonały sposób, by wszystkie potrzebne dane kontaktowe były zawsze pod ręką Twoich potencjalnych klientów.
Strona internetowa. W świecie wolnego dostępu do Internetu każdy sięga po telefon, by szukać potrzebnych informacji. Zadbaj, aby Twoja marka była dostępna w sieci.
Banery. Reklama nadal jest podstawową formą promocji. Dobrze zaprojektowane banery reklamowe przykują wzrok. Im częściej nazwa nowej marki będzie się pojawiać, tym bardziej będzie rozpoznawalna.
Ulotki. To niepozorne materiały reklamowe, które pomogą przedstawić Twoją ofertę innym oraz zachęcą do kontaktu.
Kompleksowe działania reklamowe pozwalają dość szybko przedostać się nowej marce do świadomości ogólnej. Dzięki temu nazwa Twojej firmy będzie znana dużej ilości osób. A chętniej wybieramy produkty i usługi od znanych nam marek, niż o zupełnie nowych, nic niemówiących nazwach.
Zadzwoń do nas i dowiedz się więcej na temat skutecznej promocji nowej marki. Podpowiemy, jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze oraz wdrożymy je do Twojej firmy.
Kontakt
Kowalec Sp. z o.o.
tel.: 571 435 571
email: biuro@kowalec.pl

Dział obsługi klienta
Jagoda Borzykowska
email: jagoda@kowalec.pl

Dane rejestrowe firmy
Kowalec Sp. z o.o.
ul. Williama Heerleina Lindleya 16
02-013 Warszawa

NIP: 7010831835
KRS: 0000740032
REGON: 380735715